Hafta sonuna denk geldiği için Cuma günü Net Holding’in yönetim kurulu başkanı Besim Tibuk’un gündeme bomba gibi düşen açıklamalarını haftanın başına saklamayı tercih ettim. Hem hafta başı olması, hem bugün meclisin toplanacak olması kararımda etkili oldu. Bakanlım Tibuk’un basın toplantısında ortaya koyduğu “gerçeklerle” ilgili olarak bizim siyasilerimiz bir cevap verecek mi?
· Mesela Başbakan çıkıp biz “Aborjinli” değiliz! Diyecek mi?
· Mesela İçişleri Bakanı çıkıp “bizim vatandaşlık işlerimize sizin aklınız ermez. Biz nasıl istersek öyle yapıyoruz” diyebilecek mi?
· Mesela Maliye Bakanı çıkıp “biz yatırımcının önündeki her engeli aşıyoruz” diyebilecek mi?
· Mesela muhalefet vekilleri çıkıp “bizim şöyle şöyle çözüm önerilerimiz var” diyebilecek mi?
Tibuk’u dinlerken iki izlenim edindim; bunlardan bir tanesi buraya yatırım yapmak aptallık, diğeri ise bu ada yaşanacak bir cennet. Ve biz Aborjinler kendi ellerimizle “cennette cehennemi yaşıyoruz” maalesef.
Tibuk’un basın toplantısına ilişkin son bir not daha. Tibuk, toplantının yapıldığı salonda kameralar ve onca basının önünde rahat rahat purosunu içebildi. Bunu Türkiye veya başka bir ülkede yapmış olsa topa tutarlardı. Ama belli ki Tibuk’ta Kıbrıslı olmuş yani oda artık bir Aborjinli. Tek eksiği hala “siz” diyor oysa “biz” demesi gerekiyor…
Konserler paylaştıkça güzeldir
Hafta sonu Girne’de Model konseri vardı. Uzun zaman sonra ilk kez bir konsere bu kadar yoğun bir ilgi olduğunu gördüm. Oysa gelen grup bundan birkaç ay önce adaya yine gelmiş ancak birkaçyüz kişiye konser verip gitmişlerdi. Oysa hafta sonu gerçekleşen konser binleri aynı alanda buluşturdu. Çünkü ilk organizasyonu bir organizatör ikincisini ise KKTCELL yaptı. Ülkenin en ücra köşelerinde otobüslerle insanları konser alanına taşıdılar. Model konserini Karpazlı ile Lefkeli yan yana izledi. Vesselam keyifli bir gece geçirdik. Demek ki istenince oluyormuş, dana nicelerini bekliyoruz KKTCELL’den…
4 Kasım ve deniz hala güzel
Dün Kaplıca sahillerinden kızlarımla beraber denize girip bir güzel yüzdük. Deniz deyim yerinde ise cam gibiydi. Su da gayet güzeldi. Güne sevgili arkadaşım Ufuk (Doctor) ve nişanlı Serap’la Kapılca tesislerinde köy kahvaltısı yaparak başladık. Bisiklet federasyonunun yarışını izledik. Sonrada dayanamayıp denize girdik. Dünyanın büyü bir bölümü seller ve soğuklarla boğuşurken dün bol bol güneşlendik ve denizin tadını çıkarttık.
Derviş EROĞLU: Dün Vural Türkmen’i tavlada hezimete uğratmışsınız. Bu arada arka arkaya düşeş atma rekoru da kırdığınız söyleniyor.
Ali Çetin AMCAOĞLU: Cumartesi sabahı saat 6’da Alayköy’de ciğer yerken görülmüşsünüz.
Besim TİBUK: Tavlada rakip bulamadığınızdan şikâyet ediyorsunuz. Derviş Bey dün ne kadar idmanlı olduğunu gösterdi. Bence bir karşılaşma isteyebilirsiniz.
Aybars KARAATMACA: Adanın her yerinden araçlarla insanları konser alanına taşımanız herkesin gönlünü bir kez daha fethetmenizi sağladı. Emeği geçen herkesi kutluyoruz.
Hüseyin Macit YUSUF: ART ile yeniden aktif olarak ekranlara dönüş yapmış oldunuz. Hayırlı ve uğurlu olsun.
Abdullah İŞKEY: Bir oyla MYK’ üyeliğini kaçırmışsınız. Demek ki bir oy bile ne kadar önemli. O yüzden kimseyi küstürmeyin kaçırtmayın…
Reha ARAR: Besim Bey tarafından Lefkoşa Belediye Başkanlığına önerilmeniz Lefkoşalılar arasında büyük bir sevince neden oldu.
Ahmet KAPTAN:Bugünkü eyleminizi selamlıyorum…
Fırat ALAKUŞ: AEL zaferi sonrasında teşkilatta sarı-lacivert kravat takma zorunluğu getirmişsiniz. Biz kurala uymayan iki kişi tespit ettik haberiniz olsun.
Mert ARIKAN:Belarus, Moldovya ve Ukrayna derken tayin İstanbul’a çıkmış. Hayırlısı bu arada koltuğu adaşıma emanet edecekmişsiniz? Merak etmeyin Alihan’lardan yamuk adam çıkmaz.
Mine GÜRSES: Lefkoşa Merit tam dört yılı geride bırakırken Besim Tibuk’un dediği gibi Lefkoşa ile Merit, Merit ile de Mine artık birbirine geçmiş durumda. Biri olmadan diğer olmuyor.
Ali BİZDEN: Siyasete girdin gireli unutkanlık baş göstermeye başlamış. Geçen gün eşinizin arabasının anahtarlarını alıp işe gitmişsiniz.
Selim SAYARI: Yüzünüzü gören cennetlik oldu valla. Sizde artık köşenize çekilmişsiniz ve kimse ile polemiğe girmemek için sanal alemden vaz geçmişsiniz. En iyisini yapmışsınız.
Cenk MUTLUYAKALI: Besim Tibuk’un basın toplantısında bir ara kıpkırmızı olmuştun. Neyse geçen gece Model konserinde neşen yerine geldi.
Sabahattin İSMAİL: Model konserinde yine gençlere şapka çıkarttınız. Aydın ağabeyde gelseydi sizin enerjinizi bir görseydi.
Oğuz KÖSE: Vekillik fikrine artık iyice alışmışsınız. Madem vatandaşta bu yönde ısrar ediyor, denemekten korkmayın. Zira bölgenizde vekillik yapanlar sizden daha iyi değiller ya…
Ali CANSU: Şu memlekette herkesin haberini yapan bir kişi olarak bir gün sana haber olacağım hiç aklıma gelmezdi. Ne diyelim KIBTEK sağ olsun.
Mehmet ÖZÇELİK: Başta yönetim kurulunuz olmak üzere, tüm müdürlerinizin, sendikanızın ve çalışanlarınızın gelmiş geçmiş……bayramlarını kutlarım. (anladın sen onu)
Özal ZAİFOĞLU: Model konserinde tek tabanca takılıyordun ve erken yoruldun. Yaşlanıyor musun ne?
Niyazi DENİZ: Senin durumunda Özal’dan faklı değildi. Bir ara ayakta uyuyorsun zannettim. Galiba bizden geçti böyle konserler falan. En iyisi otellerde Bülent abla, Sibel Can, Emel Sayın falan dinlemek…
GÜNÜN TWİTTİ
@TolgaKINACI
Belediye çalışmasın be arkadaş ... Vallahi bu saatte mahallede boru patladı diye kaymakamlığı aradım adamlar hemen gelip müdahale etti ...
GÜNÜN SÖZÜ
“Kavgada kullanılanlar ve kaybedilecekler. Cumhurbaşkanı Derviş Eroğlu ile Başbakan İrsen Küçük arasındaki kavga artık herkesin bildiği ama diplomatik nezaket çerçeveleri içerisinde kalan bir çekişme olmaktan çıktı.”
Rasih REŞAT
BİZİM TEMEL
Temel ile İdris'in atletizm yorumu...
Temel'le İdris'in canları sıkılmış ve stadyuma gitmişler. Atletler koşarken aralarında şu konuşma geçmiş:
-Ula, bu uşaklar niye koşayi?
-Biri birinci gelecek, madalya alacak.
-Peki öbürleri niye koşayi?
GÜNÜN FOTOGRAFI

AKP Genel Başkan Yrd. Süleyman SOYLUile AcapulcoResortConvention& SPA Hotel ve Akgünler Turizm Direktörü Dimağ ÇAĞINER