Telekomünikasyon Dairesi’nden yapılan yazılı açıklamada, 31 Ağustos itibarıyla hesaplarını kapatmayan abonelerin ses, data ve internet hizmetlerinin bilgisayar aracılığıyla kesileceği vurgulandı.

“Geçici ve sözleşmeli personelin sınavsız üst kademe yöneticisi atanması kabul edilemez”
“Geçici ve sözleşmeli personelin sınavsız üst kademe yöneticisi atanması kabul edilemez”
İçeriği Görüntüle

Açıklamada Eylül 2023’den itibaren daireye 12 fatura dönemi ve üzeri borcu olan abonelerinin ise hatlarının iptal edileceği kaydedildi.

Abonelerin mağdur olmaması için en yakın Telekomünikasyon Dairesi’nin muhasebe gişesine ya da anlaşmalı bankalara başvurarak ödeme yapabileceği ifade edildi.