"Özlediğimiz başarı geldi"
"Özlediğimiz başarı geldi"
İçeriği Görüntüle

Yerlikaya, sosyal medya hesabından İçişleri Bakanlığında gerçekleşen görüşmeyle ilgili yaptığı paylaşımda, şu ifadeleri kullandı:

"Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Başbakanı Sayın Ünal Üstel'le bir araya geldik, İçişleri Bakanlığı olarak Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ile yürütülen işbirliği faaliyetlerimiz hakkında değerlendirmelerde bulunduk. Sayın Üstel'e nazik ziyaretleri için teşekkür ederim."