BEKLİYORUZ

Gerçekten artık yetti ,hergün sinirleri bozuk,bağıra çağıra aynı şeyleri anlatan bir sürü insan LTB’nin önünde toplanıyor.

Polis  sabahtan akşama ,akşamdan sabaha orda, birilerine  birşey olmasın diye bekliyor,bekliyor,bekliyor ve yine bekliyor.

Bekliyor kelimesine dikkat çekmek istiyorum çünkü bence polisin daha önemli işleri var beklemekten yani ,,, Mesela bir ‘’HUZUR OPERASYONU’’ başlatmışlardı ne oldu o operasyona ? Bitti mi ?

Bence bitmemiştir peki yapılabiliyor mu şu an? Bilmiyorum basına birşey yansımadı en azından yansıyan tek şey LTB’nin önünde durup bir sorun çıkmasın ,bir kavga gürültü olmasın ,birileri (hergangi biri) bir zarar görmesin diye bekleyen polisler .

Bazı şeyler vardır ki beklemez ,beklememeli suçla mücadele gibi,mücadele edilmiyor demiyorum ama LTB’nin  önünde her allahın günü mecburen bekleyen polis güçlerini ne diye oyalarsınız işte bunu anlamıyorum .’’Eh gitsinler biz mi dedik beklesinler ‘’ diyen belediye çalışanları ;e demediniz ama gorevleri arasında asayişi de toplum düzenini bozmadan sağlamak da var ve bir alanda düzen bozuk ,LTB’nin önünde mesela.

LTB’nin  önünde bozuk bir düzen var ,herkes öfkeli,herkes bıkkın ve herkes acı çekiyor şu veya bu sebepten Cemal Başkan istifa ederse sorunlarının çözüleceğine inanmışlar ve toplumun genelinden farklı olarak demokrasinin ortasında özerk davranışlar sergilemekteler tabii ki bekleyecek polisler orda mecburen ....

Sadece polisler mi bekliyor hayır .. Orada eylemde olan Babaların çocukları ,eşleri ,sevgilileri,anneleri, babaları da evde korku içinde bekliyorlar.Peki ne yapabilirlerdi ,beklemek yerine ?............................................................. siz doldurun .

Basın mensupları da bekliyor onlarla beraber,peki biz ne yapabilirdik toplumsal başka olayları,yolsuzluk varsa yolsuzlukları,birilerinin hakkı yeniyorsa yenmemesi için araştırarak ortaya çıkarabilirdik ,ama ne yapıyoruz ? Biz de bekliyoruz .

Nerede ?

LTB’nin önünde.

Hükümet edenler de bekliyor. Neyi bekliyorlar buldukları çözümleri uygulayabilmek için zamanı bekliyorlar ,uzlaşmak için bekliyorlar belki bir taraf uzlaşır da sorun çözülür diye ,,,şahsen ben hükümetin yerinde olmak istemezdim en zor onların bekleyişi malum herkesi mutlu etmek kolay değil takdir edersiniz ki ...

Hepimiz bekliyoruz ,peki aslında neyi bekliyoruz.

Mustafa Yalınkaya ile tartıştık.Oldukça öfkeli ,bıkmış anlaşılan.Kendisine soruyorum Cemal Başkan istifa etmem diyor,hükümet görevden almamıza Anayasa karşı diyor,siz Cemal Başkan gitmeden biz içeriye girmeyiz diyorsunuz ,pekii ne olacak ?

-Diyor ki :’’En sonunda gidip kendisini döveceğim yeter artık evime ekmek götüremiyorum , napayım gidelim bin kişi evini mi basalım artık çaresizliğimizi nasıl duyuralım ‘’

*İşte bu olmaz diyorum ,şiddet çözüm değildir ,siz anarşi mi yaratmak istiyorsunuz ?

-‘’evet bu iş böyle giderse yaratırız diyor ‘’ öfkeyle

*diyorum ki ona :‘’ama o zaman polisler sizi alıp tutuklar hakkınızda yasal işlem başlatır değer mi ,bakın çocuklarınız televizyonlarda sizleri izliyor korku doluyor yürekleri onlara farketmeden şiddeti öğretiyorsunuz yazık değil mi ‘’

Sessizce ve sakin bir şekilde beni dinliyor ,sonra bana peki ne yapalım Çiğdem Hanım siz söyleyin biz de yapalım deyince .......

Sustum . Öylece baktım ama ağzımdan tek kelime çıktı ,O da ‘’BEKLEYİN ‘’ama sakince, oldu.

Yani YİNE BEKLİYORUZ ...

NOT: Kendinizi güçlü hissetmek için güç gösterisine gerek yok..... İnsanlığınız ve iyi niyetiniz en büyük gücünüzdür...